منابع ارشدمون دقیقا چه کتابهایی هستند؟ آقا حسن قلی عزیز یادت رفت بگی چه رشته ای خوندی؟ اما بهر صورت منابع مهم نیس، مهم اینه که کتاب بخونی هر چی بیشتر بهتر! حسابداری ، ریاضی، پزشکی، نجوم، رمان، شعر ، فلسفه و.... اینجوری بار علمی آدم کلا میره بالا  

 چقد شانس واسه پذیرفته شدن تو علوم تحقیقات اهواز دارم؟ همین الان هم بخوای بری علوم تحقیقات اهواز رات میدن.  شانس نمی خواد که.

شما استفاده از منابع،تستها و یا حتی کلاسهای کدوم مؤسسه رو پیشنهاد میکنید؟ درباره ی منابع که توضیح دادم. تست هم اصول چیز خوبیه. من خودم دوس دارم هر نوع غذایی رو تست کنم. واسه کلاس رفتن هم به نظرم هرچی کلاسه بزرگتر باشه بهتره، مثلا از کلاس ۲۰۴ بزرگتر باشه خیلی خوبه !!!

با توجه اینکه ساکن اهواز نیستم،به امید خدا قبول که شدم تو اهواز نمازم کامل یا شکستس؟ انشالله که قبول شی، اما اگه خواستی نماز بخونی حتما جماعت بخون چون ثوابش بیشتره! البته به نظر من نماز رو نشکونی بهتره چون اونوقت خدا قهرش میاد و خیلی چیزا رو میشکونه. پس بهتره نماز و کامل بخونی، بقول آقا جون نماز هرچی بیشتر.  ثوابش بهتر.

 آیا تو اهواز هتل یا مسافرخونه ارزون قیمت سراغ دارید که ایشالا ساکن بشم؟ والله ما بدبخت بیچاره های شهرستانی تو اهواز خونه دانشجویی میگرفتیم، اخه پولمون نمیرسید مث شما مایه دارا هتل بگیریم،  فک کن شبی ۵۰ تومن مسافرخونه × ۳۰ شب = ۱میلیون و پونصد هزار توماااااااان

با توجه به مشکلات مالیم و اینکه کمک خرجم بشه کاری سراغ دارید موقتآ مشغول بشم؟ آقا حسن عزیز با توجه به اینکه توانایی پرداخت یک و نیم میلیون اجاره  مسافرخوه داری، فک نمیکنم نیازی به کار داشته باشی هااااا،  تو رو خدا این فرصت شغلی رو که قراره بگیری بزار واسه یه آدم بدبخت و محتاج که پول نداره و به کارش  هم نیازمنده!   

واسه خرید بازار کجا مناسبه؟ دیدی گفتم وضع مالیت خیلی خوبه!! بابا این دوره زمونه که دلار شده ۴۰۰۰ تومن کی دیگه میتونه بره بازار؟؟!!! من که یادم نیس آخرین بار کی بود رفتم خرید.

هزینه تحصیل،ایاب ذهاب،اسکان،خورد و خوراک و....م چقد میشه؟ به علت تغییرات شدید و ثانیه ای قیمتها از گفتن قیمت بصورت اینترنتی معذوریم. حتی شما دوست عزیز !!!!

با اتوبوس بهتره رفت و امد کنم یا سواری؟ مهم نیس با چی باشه، مهم رفت و امده ، بابا بزرگ خدابیامرزم(خدا رفتگان شما رو بیامرزه) میگفت آدم باید با فامیلا رفت و آمد کنه، صله رحم ثواب داره آخه !

بعد از ارشدم استاد میشم؟استاد چه درسی؟چقد حقوق میگیرم؟ استاد که هستی الان، البته استاد شدن خیلی آسونه، مث ریگ ریخته تو خیابون!!  چیزی که ما تو مملکتمون کم دارم  یه معلمه !!! اگه تونستی یه معلم باش. مهم نیس معلم چه درسی. درمورد حقوقش هم باید بگم عزیزم شغل انبیاء حقوق نداره ثواب داره. البته جهت روشن شدن اذهان عمومی الان که حق التدریس حدود ساعتی ۴۵۰۰ تومنه، حالا تا دو سال دیگه که شما برسی ایشالله با احتساب نرخ تورم میشه ساعتی ۴۵۲۰ تومن.

بنظرتون قبل از ارشد ازدواج کنم یا بعد ارشد؟ ازدواج کلا سنت پیغمبره (ص) و خیلی هم خوب و لازمه، مهم نیس قبل ارشد باشه یا بعد ارشد. البته اگه ثروتت به اندازه ی  ۱۰۰میلیون باشه حتما می تونی سنت پیغمبر رو انجام بدی. (زیاد لازم نیس حساب و کتاب کنی خودم جمع زدم واست!)

رهن خونه +لوازم منزل + کرایه تالار + شام عروسی+ آرایشگاه عروس+ لباس عروس+ ماشین عروس+ ۱۴ سکه به نیت ۱۴ معصوم + یه سفر مکه +..........  

میگن تو اهواز1ساندویچ فلافل میدن2000تومن،درسته؟ شاید درست باشه اما فلافل معمولی هم هس ۱۵۰۰ تومن. من اونو ترجیح میدم!

تو کدوم منطقش ساکن بشم بهتره؟ اغلب مسافرخونه ها و هتل ها توی مرکز شهرن. فرقی نمیکنه . البته از قدیم گفتن کجا خوشه؟ اونجا که دل خوشه!!

میگن هوا سرده لباس گرم بام بیارم؟ آره خیلی سرده . مخصوصا ظهرهای تابستون !! من خودم  بارها به خاطر سرمای زیاد پا شدم نصف شب کولر اتاقمونو خاموش کردم.

خونمون شوشتره از جاده ملاثانی بیایم یا جاده اندیمشک؟ از جاده اهواز بیا عزیزم

اونجا پوششم چطور باشه؟جین بپوشم یا پارچه ای؟ پوششت باید اسلامی باشه . آخه داری میری دانشگاه آزاد اسلامی

الان استرس گرفتمو بیشتر سوألام فراموشم شده.....

اشکال نداره اینهمه تو دانشگاه بخاطر استرس جوابها یادت رفت . حالا یه بار هم سئوالا یادت بره. چه اشکالی داره ؟ از این که نمیشه نمره کم کرد. نه ؟!!

البته ...

آقا حسن قلی عزیز امیدوارم ناراحت نشده باشی از شوخی های من. جهت تلطیف روحیه دوستان بود. ایشالله به زودی در مورد ارشد مطالبی رو توی وبلاگم میزارم واست. باز هم شرمنده.یا حق. التماس دعا.